status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Saturday, April 30, 2011

syukur + siap holiwoRks = happy....



Assalam buat sesiapa sahaja yang membaca blog saya.......
yayayayyayaaya..... yuuuuhuuuuuuuuuuu....=]
wah..wah..wah.... tajuk macam dah siapkan semua aje.... huhuhu... sebenarnya baru siap 
HAlf of that......baru siap separuh ...
yang siap nya Engineering drawing yang umai post semalam.... hem.. cite pasal E.D. ni, nak pulak umai cite camne boleh siap.... hurm... mula-mula tu umai fed-up ah sebab susah jugak tajuk ni .. iaitu ELIPS..


lebih kurang cam kat atas ni.... boleh la tahan... hurm... tapi umai tak serah kalah sebab
nak berjaya kan mesti berkorban dan teruskan usaha....kerana setiap kesusahan pasti ada kesenangan yang kita tak tahu..... amacam? ada tak ciri-ciri berkaliber 
masa menulis nih... hehehehe...... *ntah pape la umai melalut ni....*  never mind just forget about it...
sini umai nak nyatakan kebenaran ayat-ayat cinta dari ALLAH:

BismillahirRahmanirRahim

Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani

  1. Karena sesungguhnya sesudah kesulitan 
  2. itu ada kemudahan, (QS. 94:5)
  3. Sesungguhnya sesudah kesulitan itu ada kemudahan. (QS. 94:6)

disini umai nak tegaskan, bahawa janji allah itu benar.... 
sesungguhnya allah maha mengetahui.....
jadi kita mesti yakin dengan kalamullah ....... 
allah telah tetapkan yang terbaik untuk kita dan kita mesti berusaha 
supaya yang terbaik itu akan kita capai.. insya-ALLAH.... dengan izinNYA....


hurm ... setakat ini sahaja coretan sebab nak sambung homework 
saya yang sedang menggunung..... huhu... robot-robot tuh sedang menyusun kerja saya.... hehehehe

wallahu'alam

*exam fever coming soon..dan.* doakan saya .....=]



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...