status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Tuesday, September 2, 2014

UNIKL MICET GEMPAK 001

Bismillah.


Alhamdulillah. dah sehari berada kat micet nih, hurm.. everything going well as Allah planned it for me.
there's no word i can describe. just Alhamdulillah. sujud syukur atas segala limpah permudah Allah ini.
kadang tanpa sedar, Allah sayang setiap detik langkah kita. cuma.. yess manusia... okay bertenang..

Alhamdulillah, semua benda baru.. baik dari bilik, katil, almari, dan meja.. err.. benda lain?
yes, blok asrama lain dah sekarang... soo, mairah please be more matured to handle your life,
be carefull please dear. sabar, slow but smooth ~ ohhhyeeahh..


malam nih, malam perkenal fasi untuk MSR SEPTEMBER 2014,
terasa macam as student baru... sebab lama dah tinggal micet, mcm nak dekat setahun.. kihkih..
but boleh la... dalam 7 bulan camtu kat umah... yess.. aku manusia, aku memang excited dengan benda yang memberi semangat ! such as lagu. yess.. lagu unikl kali ni dah improve ! makin rancak ! dan aku tetiba terasa macam.. mairah behave ! and yes love micet sooo much. 


pesan abah : hormat lecture, ikut cara dia mengajar sebab kita nak ilmu. ilmu tu nak berkat.
 

abah,walau abah garang, tapi jauh sudut hati, kakyang sayang abah. setiap kali teringat setiap malam ada picit kaki abah. setiap kali tu kakyang doa.. moga Allah beri kesihatan yang baik pada abah. moga Allah berkahi abah. itu lah doaku setiap kali picit tapak kaki. haishh... empangan mata berendam la pulak.. dah stop ! 





welcome back mairah !
let's start new life mairah ! 


love, mairah
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...