status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Sunday, June 27, 2010

MY RESULT OTI 2

Result aq x lah teruk tapi x puas ag la....
macam mana la nak bnyk 'A' macam orang lain....
huhuhuhuhu .......

Resahnye hatiku nak pekse PMR nih....

ok...my result are:
bm:71
bi:70
ba:75
mm:74
sn:66
sj:68
geo:75
pai:82
kh:68

jadi jumlah semuanye:JUZ 1A 8B.......

syukur x de fail juz 'A' dan 'B'...
doa sngt trail nih dapat bnyk 'A'....

insyallah.... mera boleh!!!!!!!

Saturday, June 26, 2010

Nasyid Permata Yang Dicari

Lagu ni boleh dikira lagu kegemaran aq la...
marilah dengar... huhuhuhu

Sebenarnya lagu nih dtujukan kepada laki n puan yg ingin berkahwin...
entah la... aq suka lagu nih tapi x kait ngan yg dituju k...

+'+'+'+'+'+ SELAMAT MENDENGAR +'+'+'+'+'+

Wednesday, June 16, 2010

happy!!!!!!

salam,
alhamdulillah,syukur sngt sbb kerja kursus sejarah dah siap....
gembiranya hatiku..... senyum x habis-habis nih,
hahahaha,s e ag nih,kerja kursus geografi x siap ag nih,...
camne ni?????

+'+'+'+SEMANGAT MERA............. SEMANGAT MERA.........+'+'+'+'+

CHAIYOK,KALU SEJ BOLEH , XKAN GEO X LEH KAN?????

UMAIRAH CAN DO IT,YOU WILLL......

Thursday, June 10, 2010

holiday at home

salam
dah semiggu aq duk umah....
alhamdulillah sbhgian kje sek dah siap....
cuma kerja kursus je blom....
skang ni tgh chat ngan kwn kat FB,,

syukur ngat sebab dapat gok chat ngan syafawatie....
miss her so much coz dye la kwn aq yg duk jauh sekali setakat nih..
dia tggl kat KUALA LUMPUR dan sekolah kat SMKA kuala lumpur....

ok ah lain kali sambung ye....
salam.........

Saturday, June 5, 2010

lagu jihad ISLAM

Adakah Kau Lupa

Album : Alami
Munsyid : Alarm Me
http://liriknasyid.com

Adakah kau lupa
Kita pernah berjaya
Adakah kau lupa
Kita pernah berkuasa

Memayungi dua pertiga dunia
Menrentas benua melayar samudera
Keimanan juga ketaqwaan
Rahsia mereka capai kejayaan

Bangunlah wahai anak bangsa
Kita bina kekuatan jiwa
Tempuh rintangan perjuangan

Gemilang generasi yang silam
Membawa arus perubahan
Keikhlasan hati dan nurani
Ketulusan jiwa mereka berjuang

Sejarah telah mengajar kita
Budaya Islam di serata dunia
Membina tamadun berjaya
Merubah mengangkat maruah

Lagu & Lirik : Jef Hazimin Jaafar & Alarm Me
Programmer : Sharani
Vokal : Nordin
Publishing : Gurindam Cipta
Album : Alami


Lagu ni memberi semangat supaya ingat zaman Islam dulu gemilang dan bukan macam sekarang di GAZA......................................


YA ALLAH SELAMATKANLAH NEGERI GAZA!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...