status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Monday, October 27, 2014

muharram 1436H

andai ini permulaannya, 
maka kuatkan aku.

andai demam kifarah dosa untuk permulaan ini,
maka jadikanlah aku hamba yang bersyukur.

beruntunglah kamu mairah, 
baru permulaan dah nak selsema, batuk, dan akhir akhir ni panas kat dahi..

ampunilah ku Allah,

moga ruhul jadidah . senyum.


[credit : hamba Allah
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
duhai sahabat, isbir , aku tahu kamu kuat ! 
menangis kan memberi kita kekuatan. senyum.
[credit : baik hati]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...