status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Thursday, January 29, 2015

bermulanya sem baru

Assalam !
hai !

kemain rancak :)

hurmmn...

sem depan merupakan banyak berubah,
tak banyak masa dengan wifi,
banyak dengan buku rasanya,
eheh ! melampau tu mairah.. kekeke,

aku cuba sem depan limitkan apa yang banyak ambik masa aku nih,
dan sem depan duduk rumah sewa,
ibu dan abah dah risau,
mana taknya,
anaknya masuk ward sebab asthma,
sapa nak nengok anak diorang nih, eheh..

insyaAllah abah ibu,
kakyang jaga diri sepanjang sem hadapan,
kalau sakit pon, kakyang usaha kuat ! !
well i am nur afiqah umairah right ? anak cikgu mat !
hahahha



moga esok pagi permulaan baru.
moga esok Allah permudah aku berada di sana.
moga mereka yang aku sayang, Allah jaga.
moga kamu yang diuji, tabahlah, kuatlah.
moga kucing yang dirumah, behave sikit, jangan nak buang merata, sian abg emi nak bersih.
moga makanan kat rumah tak banyak membazir, sebab tong makanan dah balik melaka :) ehehe...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...