status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Saturday, January 21, 2012

kembalinya saya =)

Assalam buat semua dan juga blog ini.... hurm... macam-macam berlaku kepada diri ini sepanjang 3 minggu sekolah.... alhamdulillah semua baik-baik saja.... sekarang sesaje up date sebab nak bagitau yang saya sibuk.... sibuk ? are u sure miss umai or nur afiqah umairah binti mohamed ? maaf la jari ni gatal nak tulis jugak... biasalah.. hati mula nekad nak update lepas siap semua kerja tapi... lain jadinya... macam mana lah maira  ni....


tapi.... tapi.... saya takkan update apa-apa yang bersejarah di sekolah yang lalu selagi kerja yang bersetambun tak beres... nantikan ye !... nekad nak siap kerja walau camna sekalipun..
as by hook by crook... kerja sekolah sesangat la banyak...


 tu tanda saya kena lawan nafsu dengan semua bende yang melalaikan....
hurm... terasa rindu pulak buat kawan saya dan adik-adik junior serta kakak -kakak yang bagi support....  ^_^"...  - - - - > khas buat tautan kasih saya . . . . 
kawan ..kawan .. kalian rindu sama saya tak ? hurm.... sape rindu kasi komen ye !....



UHIBBUKI FILLAH

FI AMAN ALLAH

wallahu'alam....

p/s : exam coming soon after this holiday....
try get the best than last year

2 comments:

Nazihah@Jiha said...

Assalamualaikum dik umairah :)

Ya Allah,semoga Engkau mempermudahkan urusan adik NurAfiqah Umairah ini. amiin ya rabbal aalamiin.

*peluk* maaf lama akak tak jenguk sini.

fighting!!

afiqah umairah said...

akak !
assalam buat akak nazihah....
ter"excited" saya...^_^"..

amin... insyaallah
lillahita'ala...
allah akan tolong...

saya yakin... jika kita menolong agama allah, allah akan tolong kita..
amin amin ya rabbal'alamin....

"peluk kembali"

yup... skrg sdg berfighting....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...