status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Monday, January 2, 2012

mood...bercelaru...

Assalam.....
dah pagi sekarang... lagi berapa jam nk bertolak ke smkaka....

mood sekarang bercelaru... ntah... rasa sedih nk tinggal rumah...
padahal selama ni takpe je...

hurmmm.... sob sob....
dah basah mata ni...

ibu....
terima kasih ibu....
kak yang akan semangat....
semangat sebab ibu sudi luangkan masa buat kak yang....
sayang ibuuu....


maaf akan feeling saya disini.... tapi serius  i got aura from my mum...
not bio-aura k ? hehehe

pastu... abang saya yang kedua kasi push my head...
thanks abang ! hehehe...
ni la abang saya yang serius tapi baik...
tak kisahlah hensem ke tak tapi saya tabik dia sebab ilmu addmath still fresh untill now
although he on IIUM now... on this end january he will study at IIUM GOMBAK...
selamat ye abang ! !


p/s : rasanya ni la 1st pic abang saya yang ni... hehehe.. asif ya akhi ambik je kat FB =)


adikkk imam...
kak yang akan rindu sama kamu...
kamulah selalu manja... semua benda dapat...


pastu ni imee...
imee jaga imam molek kat skola nanti... jangan la nakal sangat...
kang kena maroh plop... sedih...


tehaa..
maaf deh... sokmo kita baloh... nanti mesti rindu sama kamu...
hehehe... jom baloh :P... jadi kakak yang baik sepanjang ketiadaanku...
jaga semuanya...

hurmmm..... bubbye,, semua kemudahan dirumah...
tak sangka masa belajar pulak..

P/s : tadi rasa aura daripada ibu dan abang saya imran...
thanks semua... abang saya yang irfan bagitau camni :

addmath study last minit, wat soklan bertimbun2 konfrm A1..bereh..

nanti hangg ADDMATH DAN BAHASA ARAB

wallahu'alam,,

REDHA ITU IKHLAS PASRAH ITU MENYERAH

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...