status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Monday, March 14, 2011

petang berSAma...^_^


assalam buat semua yg mmbaca....
hem... 1st... nk bgtau.. rumah yg kat above nih...
COMEY an? an? an?..... hehehe...
nih umah umai akn dtg... cantik ah... confirm,umai jemput semua kawan2 umai
yg mengenali diri umai nih.... korg semua dijemput...
ececehceh....... hahaha.. melalut pula..

ok2.... mukadimah jeh... ni nak cite tadi ptg pi jalan2 n pusing taman
yg umai duduk nih.... lama dah umai x keluar umah... sbb
umai jrg nk keluar coz lbih suka duk dlm umah je.....
tadi keluar pun sbb nk teman adik2 kecik yg main kat luar umah...
so, ibu umai pun suruh tengokkan diorg la....

hem... suasana petang tadi... mmg menenangkan....
jom kita tengok photo2 yg comey-comey nih....


mendung jeh... syukur sbb x panas sngt.... hurm.. nyaman

awan berarak pergi...

berlari berkejaran.. seindah di  taman...

hahaha... semua bertutup depan... sehati belake...


ni lah adik2 umai nsih kecik2..
yg bju biru tuh 6 tahun,bongsu la kire..


kanak-kanak riang... yg puan nih... adik puan umai sorg jeh... 
nape2 nk bodek sng la...

kakak nih happy juga sbb dpt keluar umah... hehehe

ni la kakak yg menolong tuh...

penat btoi kejar diorg semua... letih keme disini...

that's all..... wallahu'alam

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...