status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Thursday, March 10, 2011

HoliWorKS....[ hoLidayS or HomeWorkS ]



assalam buat all readers...
huhu... ketemu kmbali dlm post umai yg terbaru...
ok.. tadi ptg smpai trus rehat2.....
letih hari ni..
ye la... umai sibuk 2 n 3 hari yg lalu..
so.. penat...
but happy sbb dpt sibukkan diri dgn menolong cikgu..
n x semestinya tolong cikgu, umai x msuk kls...
no..no..no.. time belajar.. belajar.. time menolong.. menolong la..
baru PROFESIONAL...

eh..eh.. dah melalut entah kemana pula...
maaf ah.. yg pnjg kat atas tuh  bru intro.. hehehee..
jom kembali ke tajuk asal tuh... ok2...  
walaupun dlm kalendar bgtau kita holidays .. 
but for me not..
waaa.... homework smile and begging to me for finish all of it...
so.. mgkin umai sibuk la nanti utk siapkan semua tuh..
umai ingat nk siapkan kje tuh...
insyaallah... niat yg baik.. kesudahan yg baik


jadi, umai kne rajin lah an? an?...
cam budak kiut nih ... hehehee..
 atau macam baby yg comey nih...


ish2... x kire ah sape2 pun.. janji kne n sewajibnya RAJIN..
hei ! time rajin mesti ada yg berbisik suruh malas n buat kje lain..
cam na nih? adoi ! kne kuat ... kne lawan... ayuh.
kita lawan benda yg JAHAT tuh...


berdasarkan pic kat atas nih..
umai kne kuat n yakin yg semua kje yg susah n bnyk tuh
senang n sikit jeh tu...

ok... nite 

wallahu'alam

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...