status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Thursday, March 17, 2011

yuhuuuuuu.... one day with DrLS

assalam...
hehehe... tngk tajuk cam best jeh...
ofcoz ah... because hari nih enjoy with nice candid....
yuhuuu... with MR.DrLS


walaupun ini bkn milik saya tapi
saya enjoy dgn D90 tadi... yayayaya..
my dad kasi guna... wah.. sebaik mgkin saya gunakan....
so, adalah beberapa yg  boleh dikatakan LAWA... hehehe

originally by fiqaIra.production.sdn.bhd.
ececececehhhhh... hahahaha...

ok2... nantikan umai post photo nanti...
wait me !!!

wallahu'alam

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...