status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Friday, March 11, 2011

so..many... story..



hidup ini seindah warna pelangi yang terbit 
selepas awan mendung bersama dukanya umpama titisan air hujannya 
dan ceria kembali dengan sinaran yang GAH memancar... iaitu matahari..
SUBHANALLAH

assalam... hehehe...camne ayat diatas? power x?
ada x cam ala-ala sastera.. hehehe.. sekali sekala nk berjiwang alam sikit..
boleh jadi penyajak... hahaha... sje jeh... sekadar luahan perasaan
ni sbnrnya nk bgtau... umai bnyk sesangat nak kongsi
story umai ngan readers but..
mlm nih sngt letih sikit so.. umai just post 2 jeh... bdway..
umai harap lps nih dpt cite sal maulud..sal asrama,sal ape2 yg nk
umai kongsi disini.. hahhaa...



cantik x rama2 nih? hei lau wujud... umai nk bawak someone yg suka 
butterfly and then candid la... kalau lah wujud...
hem .. lau x silap kak firah tuh suka rama-rama... ye lah..
tgk wall blog dia tuh umai bisa detect.. cewah..
bgtau kat sini mcm la btol.....hehehe.. umai teka jeh..
sbb umai pro ah bab gini...*bangga tetibe*

*kak firah, maaf yerp lau tersalah.. umai just agak jeh... lau btol
bgtau la btOL.. lau salah pon bgtau la BToL... hehehehe

something special 4 u siS :
 

jikalau rama-rama ni bisa terbang dan menurut kata
akan umai smpaikan warkah salam kasih buat sesiapa yang dirindui...
sebagai ganti diri ini yang berjauhan dan jauh sekali kita akan bertemu...

wallahu 'alam

2 comments:

egigom said...

umai~ hehe.. yep, kak firah suke sgt rama2. cantik kan? best je kalau boleh terbang mcm rama2..
kalau ade mslh boleh je terbang jauh2.. huhu..

btw, betolla kak firah suke rama2.. terer ah umai teka, hehe :))

afiqah umairah said...

yeke?... tngok ah sape... kire pro ah juga...
hehehe... btol2.. lau mslh just fly to somewhere.... yuuhuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...