status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Saturday, October 22, 2011

berjuang !!!!


salam'alaik..... doakan saya ye !!!!

p/s: buat kak firah.... tenang2kan hati  dan badan ye !!! doakanku ya ukhti !!!!
      *selepas deeparaya sambung mula "final exam".... minggu ni belajar saja...
       buat amirah roshan..... selamat bercuti.......
       buat sesiapa yang singgah sini doakan kejayaan saya ye !!! 
       *semoga ukhwah kita bertaut utuh lillahita'ala*



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...