status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Tuesday, October 25, 2011

berilusi atau benar ? ? ?

Salam'alaik buat yang membaca *kalau ada yang membaca*......
malam ni entah macamana .. tetiba saya teringat kenangan lalu.... 
ye ..tak salah nak mengingat.......tapi bagi saya kenangan ini sangat mendalam... 
ye la bukan senang nak dapat ini semua...... entah la.. 
kadang tu rasa membazir waktu kalau ingat ini semua
tapi itulah kehidupan... tanpa sesuatu perkara yang berlaku dalam hidup kita.. 
kita takkan menjadi teguh .....

ok2... dari saya melalut ikut dilema ini, 
baik saya cerita serba sedikit kenangan ni....hurm.. 
saya ada seorang kawan namun sayang hubunganku dengan 
dia tak lama sebab saya berperang dengan dia disebabkan perkara kecil.... 
bagi saya la... tapi entah macamana boleh terputus....
* cewah cerita cam putus apa-apa lak.....
tak adalah saya kawan dengan dia ni lillahi ta'ala........
sebelum tu saya nak post beberapa keping gambar : 

*halakan cursor pada gambar utk nampak jelas*


*halakan cursor pada gambar utk nampak jelas*

hurm.... kat atas ni... 
sebenarnya bukti saya dan kawan saya ni pernah berbaik.. 
tapi takdir menentukan saya dan dia bawa haluan masing-masing..... 
setiap yang berlaku pasti adahikmahNYA.......
sesudah sini sahaja saya coretkan.. ..sekadar berkongsi..... 
tak ada maksud tersirat maupun tersurat tau ! ! !

P/S :semoga semua rakan-rakan saya sihat walafiat .....=]
       semoga semua dibawah RAHMATNYA..... amin,,,,,



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...