status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Saturday, November 5, 2011

adakah ini benar ? ? ?



Salam'alaik semua... hurm semalam rasa sakit yang amat menyakitkan... waaaaaaaaa...
sakit kepala memang sakit.... tadi surf kat internet pasal sakit kepala ni tanda tanda-tandanya...
pastu sama dengan saya alami sekarang..... YA ALLAH... KUATKANLAH HAMBAMU INI...

seperti dibawah :

Vaskular, penyebab migrain
Rasa sakitnya disebabkan oleh pembesaran pembuluh darah di dalam kepala. Tipe paling populer dari sakit kepala vaskular adalah migrain, yang menurut American Headache Society dialami sekitar 28 juta orang di Amerika. Migrain bisa kambuh, dan jika sedang muncul baru akan sembuh setelah 4-72 jam. Rasa sakitnya antara sedang sampai parah, dengan rasa berdenyut-denyut yang timbul pada satu atau dua sisi kepala. Gejala lain dari migrain adalah mual, muntah, dan sensitif terhadap cahaya atau suara. Sebanyak 3 dari 4 penderita migrain adalah perempuan. Artinya, lebih banyak perempuan yang mengalami migrain daripada pria.

ye.. yang saya bold itu, apa yang saya rasa..... mudah-mudahan bukan ini penyakitku.......
mudah-mudahan ini sekadar sakit kepala yang biasa sahaja....
doakan saya ye.....

p/s: sekadar luahan utk menenangkan sakit kepala ini... urgghhhh.... berdenyut lagi....
       sekarang saya merasai macam mana keadaan sesiapa yang menghidap sakit kepala ini....

1 comment:

mUrni said...

npe nie mera?? xg check-up kew??
muny doakan mera ok..xna mera skt..=(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...