status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Saturday, November 26, 2011

unexpectED ! ! !


Salam'alaik.....
syukur diberi nafas buat kita untuk terus menghirup 
OKSIGEN tanpa bayaran ini...

jap2... kena bayar la tapi dengan ibadah kita kepada ALLAH...
tetiba teringat kata-kata kawan saya 

"kalau kita x solat , ROH kita terasa amat sakit"
maka perbanyakan ibadah dan amalan - amalan sunat

i mean ayat ni semasa sesi musyawarah tentang "tinggal SOLAT"

ayat ni amat mendalam...... sesama kita beringat.... 
termasuk diri yang sedang asyik menaip ini.... 
i am a weak human faith and the humble

fuhhhh.... jauh melencong....
sebenarnya tujuan nak post pasal follower aq yang dah semakin bertambah...
terima kasih buat yang sudi =)

alhamdulillah.... 87 rakan ukhwah

blog ni asalnya ... 
sekadar berkongsi tautan hidup saya yang banyak cabaran ini...
tup-tup...tak tahu pulak sampai ke tahap ini...
pastu bermulalah saya pergi menjelajah ke blog yang hebat-hebat...
macam-macam rupanya.....*semasa rajin dulu*

 iaitu
blog tentang islam ada, 
blog yang ajar camna nak ramai kawan dalam dunia blogger ni,
blog tutorial,
blog masakan
blog jualan 
and others....

so, with blog i can achieve more benefits....
well as long as we use for excellent jOb....
*merapu je english ni... terasa nak guna*

wallahu'alam

p/s: terima kasih yang singgah sini mahupun yang follow blog ini =)



1 comment:

Ad-Dien said...

jemput ke WADi untuk menimba ilmu, insyaAllah,..anda tidak akan menyesal di WADi, moga Allah memudahkan urusan anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...