status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Tuesday, November 8, 2011

terus bagitau....=)

Salam'alaik.... ye semua.... sekarang dah akhir tahun sekolah so, macam2 kena buat...
includelah nak menjayakan jamuan dorm ni.... ye la as leader n older, i must do my best......
ok2.... dari melalut tak menentu baik terus je....

ni saya nak ucap selamat buat sesiapa yang berasa dia SPM tahun ni.....
ucapan dan photo2 tu memang khas utk kamu..... persembahkan ....



see it ... buat yang spm.... baca habis-habisan ye ! ! !





you can achieve what you want ! ! ! 
don't let anyone tell you otherwise

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...