status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Saturday, December 26, 2015

Bakal dirindui..


setiap hari aku hitung,
berapa hari lagi masa aku dengan mereka semua, 
sedih. sangat sedih. 
sebab tu study week aku tetap dirumah, 
tidak mahu berganjak walau sejenak. 
sebab aku tahu, 2016, 
mereka dah tiada bersama dalam rumah tn6 ini,
ya Allah kuatkan aku semester depan


emosi tiba-tiba,
angin, bawalah air mata ini pergi,keringlah wahai air mata. 


isnin ni insyaAllah bakal final, 
moga kuat mairah. pastikan terbaik dan lebih baik keputusan kali ini.
sem lepas dah cun!, kali ni kena banyak cun ! 
berusahalah bersungguh. 
 petang yang hening, bunyi angin kipas sayap tiga.
maira




 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...