status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Friday, March 3, 2017

Kenapa aku pilih TYZARA ???

Aku cuba google produk TYZARA nih, testimoni dia wow wow. Alhamdulillah feedback positif !
aku pertama kali dengar nama produk nih, serius jadi aku kira ni langkah terbaik untuk luaskan nama TYZARA. bagi member-member mairah kenal banyak pasal produk nih. 
Kenapa aku pilih Tyzara?
- sejujurnya mairah baru pertama kali dengar, dan alangkah untung jika mairah dapat hadiah berupa produk Tyzara supaya boleh jadi testimoni. sebab sekarang pun kulit kepala ada masalah seperti alahan dengan makanan, mana tahu jika guna Tyzara Shampoo, makin baik? Kita usaha dan Allah yang sembuhkan. InsyaAllah.

Tapi, mari kita kenal apa itu Tyzara Shampoo. Jom!
  • Tyzara Shampoo adalah satu bahan cucian rambut yang kelebihannya adalah merawat rambut rambut gugur pastu dapat merawat rambut gugur lepas bersalin pastu juga dapat merawat rambut rosak/bercabang pastu gatal kulit kepala dan kelemumur. Shampoo ini dikenali sebagai syampoo soya. wow kan? sangat wow. soya pon boleh rawat rambut. Kena cuba nih... 
Info penting yg lain boleh di dapati di sini:-
Hotline : 019-5767697

p/s : Jom bloggers kita bersaing sihat dalam contest ini, JOM ! mana tahu rezeki, dapat hadiah. dan kita sama-sama sebarkan berita shampoo yang dapat merawat rambut ini.
hai, nama saya afiqah umairah. 
[image%255B6%255D.png]

tekan gambar untuk ke blog famous amos kita En Ben Ashaari . JOM!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...