status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Friday, May 27, 2011

blog-inG siAP =]


assalam to all readers...
yuhuu.....  alhamdulillah.... siap blog nih selepas pening-pening lalat buat semua nih...
ingat tak jadi dah..... fuhhhh.. semalam pun dah ke arah ke fed up ..


tapi dengan semangat yang kuat, so.jadilah blog yang boleh la 
membuatkan hati saya berbunga kembali.......

tapi tak puas sebab  tak sempat nak post something special ....
insyaallah... nanti punya masa yang saya luangkan... ada la post itu...
hehehehe

hurm....  holiday package pun sedang memanggil tu....
xpe2... saya akan siapkan nya sebelum 3 hari buka sekolah.....

then.... abah saya plan nak pi cuti sekeluarga kat tempat yang sangat famous la 
masa cuti sekolah ni iaitu di sini


tekalah ini dimana? where it? yup ! langkawi....

... tapi tak tahu pula tarikhnya bila maybe minggu ini jua 
sebelum akhi saya yang kedua tu pulang ke UIA PJ...
mudah-mudahan jadi plan ini... jauh disudut hati saya mahu ke sana.... 
*macam klasik je ayat tadi*

pastu nak cite
 sal kawan umai yang dah selamat diijab kabul iaitu wan nur with khairul ..


*bukan pic kawan umai ni* just sbgai contoh..

selamat ke atas kamu dan dia...
BARAKALLAH, umai ucapkan..... 
fuhhh... dah besar tanggungjawab kawan umai nih...
walau macam mana pun, allah adalah terbaik perancang umatnya 
dan sesungguhnya allah maha mengetahui

pastu apa lagi yup.... a'ah pasal 
exam umai yg selama 3 minggu....
syukur selamat sepanjang exam tu.... pastu ada la sakit-sakit sikit sebab
tidur lambat n mata pun sembab... waaa


sembab sebab tidur lambat bukan nangiS tau... x pe demi nak cemerlang korban sikit je ni...

hurm... setakat ni jeh 

wallahu'alam


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...