status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Saturday, July 16, 2011

fast up -> daTE



Salam'alaik semua yang sudi ke blog saya...
semoga allah merahmati kita semua... 
amin...

hurm... kebetulan dah ada di rumah ni, saya up date la post kali ni..
dan merupakan post first utk bulan julai... yuhuuuu
akhirnya , dapat jugak saya buat new post.....

alhamdulillah.....
sekarang dah 15 syaaban... sedar tak sedar ..
pejam celik pejam celik.. dah masuk pertengahan syaaban...
dan ramadhan menanti kita... hurm..
mudah-mudahan bulan puasa tahun ini sempat saya jalani....

JOM.... saya nak cerita apa yang berlaku disekolah sepanjang saya disana....

tahun ini saya banyak sertai aktiviti....
tahun ni saja... tahun depan limit la pula....

hurm... hari koperasi sekolah diadakan serta kawad kaki peringkat sekolah...

antara jualannya coklat... burger... macam-macam la , nama pun jualan kan..????


yang laki atas ni cikgu saya.... yang baju biru tu.. 
cik fatma, kawan saya .. hehehee... promote photo ye !!!


wow.... tak percaya la pulak... sebab masuk kawad kaki ....
hehehehe..... mula-mula mikir malas la sebab banyak faktor... tapi last2 sekali masuk jugak...

ni, skuad saya.... RENJER PUTERI

pastu... kemuncak malam aspuri..... wow...
malam tu memang best la... although ada sedikit kekecewaan
yang terjadi.. tapi alhamdulillah... semua OK....
walau camna pun aras saya is the winner blooming nite princess...
thanks to masyitah....

pastu... selepas beberapa hari...
saya jadi pengganti as a fasi...
umai just ganti fatma , kawan saya yang kurang sihat... 
mudah-mudahan fatma sihat ye !!! 
kem ni saya sertai dengan kawan saya yang sesangat baik..
iaitu murni... thanks murni sebab bersama saya...


* yang berkot merah tu, murni saya !!!!
amacam..? dia seorang yang tabah !!! pround with her...




hasil kerja adik-adik yang sertai...



 diberi penerangan tentang aktiviti yang dijalankan


hurm.. setakat ini sahaja....
nanti akan datang akan umai post bebanyak lagi ye !!!!

wallahu'alam..

p/s : semakin hari, syaaban semakin pergi...
mari kita sama-sama bermuhasabah diri sebelum kedatangan ramadhan...=]





2 comments:

Syarafi[skyforce331] said...

waaa...semakin bnyk perubahan kt SMKAKA....rindu kt SMkakA..huhu
kekecewaan??...apakah itu??..cecite2

afiqah umairah said...

syarafi..: yup smkaka bnyk sesangt perubahan..... mai ah ke kaka !!!

cam bese ke tidak adilan juri menilai the winner of princess.... sabo je.. ye la ... wakil aras saya f2.. tup2 f5 menang... whatever people say... my prncess is the winner...=]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...