status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Thursday, July 28, 2011

my news..

Salam'alaik.... ya sohabat....

alhamdulillah.. minggu ini saya balik rumah...
so.. boleh la nak up to date...

sebelum tu saya nak post photo
 yang saya tak berapa bagus dalam 
meng " EDIT "..... tapi saya cuba jugak sebab nak buat sendiri la konon.. hehehe
mencuba itu bagus kan..???




hurm... AHLAN WASHLAN YA MARHABAN...


bulan puasa dah hampir.... 
JOM... kita baiki kekhilafan kita sebelum kita menjalani...

SESUNGGUHNYA.... 
ALLAH MAHA PENGAMPUN 
LAGI MAHA PENYAYANG

ok2... minggu saya tak balik.. macam-macam berlaku..
minggu ini saya dibekalkan dengan kerja lukisan kejuteraan yang sesangat banyak
cikgu yang baik mesti suruh anak murid dia bijak... kan..kan..kan..???

pastu... minggu usrah untuk adik-adik form 1 diadakan oleh rakan-rakan saya yang
bergelar naqib wa naqibah..... hurm... rindu masa saya usrah dengan senior-senior dulu... tapi
takdir menemukan kembali saya dengan senior-senior saya 
dan menjalankan satu tugasan secara bersama-sama
iaitu

SINERGI 
a.k.a. 
KEM TAHRIF REMAJA ISLAM



alhamdulillah... dapat lagi saya bertemu dengan senior-senior yang berkorban
 demi untuk kesan yang terbaik... semoga allah merahmati hidup senior-senior saya..

ok2... pastu...hari ahad yang saya mari tu... pepagi tu ada perhimpunan..
pastu memang buat "megang".. kenalah denda sebab tak pakai kot.. urghhh....
masa tu.... bengang la sangat.. tapi mera buat x tahu je dan terus mara ke hadapan
sebab memang salah umai pun sebab lupa... satu lagi umai yakin dengan ayat ni..

"  allah tidak akan menguji hambaNYA melainkan kesanggupannya..."

maknanya....allah maha mengetahui yang hambaNYA kuat hadapi ujian tersebut 
termasuklah saya ni....=]  
moral of the story : jangan melatah kalau diberi ujian daripadaNYA...
keep smile...


*comellah baby ni... sweet smile*

pastu... pi politeknik dungun sebab ada program 1000 langkah sehari
untuk elak terkena kanser dan gaya hidup sihat,,



wallahu'alam..

*p/s..: akan post lagi.. banyak nak cite kat sini... tapi jari dan badan nak rehat..=]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...