status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Friday, August 26, 2011

coOks....



Salam'alaik..... malam ni saya , ibu, adik memasak something special.....
hurm syukur dah siap sebahagian dan nak sambung esok pulak selepas sahur....
saya buat kuih semperit ataupun kuih dahlia.... boleh tahan la.. sebab ibu yang buatkan adunannya...
saya duk tabur hiasan dan taking photo je ... insyaallah akan datang saya post gambar-gambar tu...

syukran.....

wallahu'alam....

p/s : markah fizik naik mendadak (dari gred E ke gred B) 
       walaupun ujian biasa tetapi pembakar semangat   
       saya untuk teruskan subjek itu menjadi  "A"
       insya-Allah


2 comments:

Syarafi[skyforce331] said...

pergh!!!...besstnye kuih dahliaa tuuu..

afiqah umairah said...

mmg ah..... sedaplah jugak... ayah bgtau sedap je... kastard bnyak n lembut...

alhamdulillah..=]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...