status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Sunday, March 11, 2012

0812....now it's begin





Assalam semua...... lama la umai tak post kat sini... maaf la wahai blog yang lama bersawang daaa....
semalan baru sampai... lama sungguh tak singgah sini.... ye la tahun ni memang   " busy " sebab tahun ini saya adalah salah satu mangsa SPM.... wah terasa baru je semalam seminggu  sebulan setahun yang lalu saya form one....sekarang ada masa sekejap ... jadi saya post... walau camne pon ... kalau usaha lebih mesti lebih hasilnya kan ? ? walau pape pun batch 0812 akan bersinar kembali... insyaallah dipermudah urusan kami semua... kerja bersetambun suruh disiapkan..... ayuh hati akal nur afiqah umairah bangunlah.! ! !  semalam baru habis kelas najahaan bahiran buat form5.... minggu ni sekejap je ada kat rumah... macamana ni ? boleh siap ke tak pakej kerja cuti nim? insyaallah....
gambar dibawah ni merungkai seribu makna yang berlaku di sekolah sepanjang minggu ini


allah tidak akan menguji hambanya melainkan kesanggupannya
bersabarlah wahai pemimpin kalian...
allah memilih kita melalui pemilihan manusia...



jom jaga diri kita walau pun di FB


 kita fesyen pun janganlah lupakan syariat islam >_<



amacam baju batch saya ? ?..... insyaallah siap ...


kenangan setahun bersama tahun lepas..
semua dah berubah...


* sekadar hiasan sahaja =) *

nak yang soleh kenalah solehahkan diri dulu....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...