status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Friday, August 17, 2012

hempas pulas di dapur ~....


assalamualaikum..... fuhh.... peluh di dapur  hempas pulas ana kerjakan... insyaallah malam ni siap semuanya....
lama tak balik rumah... boleh kire berapa kali ana berbuka bersama keluarga... aiyooo.... buat macam duduk kat overseas je... hehehehe... salam perantau la katakan....  bukan apa ... alhamdulillah allah permudah semua urusan hinggalah dapat sampai semalam dan setelah ana blogwalking malam tadi dan hari ini... baru la ana post kat sini...
*sesungguhnya penggunaan saya - - - >  "ana "* harap maklum.... masih dalam proses pembaharuan bahasa ...

hurmm.... macam biasa... setelah meningkat umur ni.. ana semakin ligat di dapur mengerjakan kuih raya.... waa
insyaallah esok lepas sahur bertolak ke PERAK.... doakan ana selamat sampai..... malam ni mungkin semua atau major duk kemas beg nak balik kampung.... kemas sekemasnya.... insyaallah niat kita balik sebab nak eratkan ukhwah dengan keluarga kembangan .... allah permudahkan.. amin.....

nak cite sepanjang 3 minggu 5 hari berpuasa di SMKAKA.... memang banyak cite.... macam-macam berlaku.. tapi yang pasti setiap peristiwa tu memang ada hikmah.... untuk pendekkan post.. 
*pendekkan post ? ? ?* ase cam panjang dah ni.... sooo untuk banyakkan lagi post... ana kan new post sal peristiwa 3 minggu 5hari.... go onnnn..... 

uhibbuki fillah.... haiyya jihad mardhotillah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...