status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Saturday, August 22, 2015

selamat hari lahir abang!

selamat hari lahir abang long !

mesti yang baca blog ni macam, ehh sejak bila main abang-abang nih..

sis ade dua orang abang tau ! pastu ade tiga adik lelaki. 
ramai kan bodyguard ? 

selamat hari lahir abang weh,

dah la tu main main, jaga mayang, solat jaga, nak kerja kan nanti. kan nak kawen dengan anak orang tuhhhh... ingat takkk... haha

kakyang doakan, awak cepat-cepat habis belajar, cepat cepat kerja dan cepat cepat kawen. awak kan 24. 24 katanya muda lagi.. jangan la lambat kan adik langkah bendul kan.. hehe.. takde lah... moga impian mu tercapai, walau apa pun along adalah lelaki yang kakyang percaya dan sayang selepas abah. sayang abang weh. sapa tak sayang abang sendiri oii ! 


yang pelik sikit tu, dia laa abang sulong... hehe.. part of familymsw.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...