status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Wednesday, December 22, 2010

hem... esok counting is OVER


assalamu'alaikum.....
salam sejahtera ke atas kalian yg mmbaca...
just nk bgitau hari ni last, final countdown... tu jeh...

buat teman-teman ku yg F3, include me..... 
insyallah yg terbaik n tenang2kn hati esp jiwa kalian deh...
bnyk2kn berdoa termasuk kamu umai... yourself...

ok la setakkat nih je.. insyaallah akan dtg umai post ttg
keputusan umai.... 

ESOK
:
23 DEC 2010

hem.... dah sejuk jari jemariku nih... ok lah

wallahu'alam

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...