status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Saturday, February 26, 2011

missing something n miss IT...

assalam...
dlm umai sibuk2 nih...
tipu ah umai kata x de feeling...
actually... umai rindukan dia...
miss them so much !!!!
miss triples... 
ya allah selamatkanlah rakan2 ku yg pergi kerana MU
n berjuang keranaMU
n berpisah keranaMU...

sungguh.. 2 minggu ketiadaan korg semua..
mmg beri sngt..sngt..sngt kesan mendalam..
ape yg umai buat kalau teringat korg semua..
dlm hati umai... umai doakan
korg selamat diSANA.. dan dipermudah segala urusan..
insyaallah...

siyes... umai rasa sngt2 form kita senyap...


selalu jeh umai duk sorg2 n teringat kan korg...
lbih kurg cam dlm pic kat atas ah...
and then.. mula ah nk feeling.... sob..sob...
ni pon tgh sob...sob...
weh! lau umai rindukan korg semua... tu mesti tanda
korang yg pi sana, rindukan yg di sini an? an?... 

buat yg pi include ikhwan la.
korg pergi mmbawa seribu kenangan...

meh nk sebut yg buat umai teringat kat korg...

 akhowat

lau umi : mera rindukan dia sapa mera n senyum..
lau nadhrah : mera rindukan senyuman n manja dia...
lau cik mai : mera rindu nak duduk sebelah dia dlm surau n ngusik dia
lau aisyah : nk dgr dia sebut 'math mode' n nasihat2 dia..

ikhwan

lau yg syah Z tuh : x lain ah... muka bunuh ke depan n candid ah
mesti n automatik akan teringat lau ada majlis...
lau DLRS : mulut bising dia ah... imagekan.. dlm dewan makan 
yg besar tuh boleh dgr suara dia lau ckap walaupun ramai org... dahsyat an..
lau WMz : alo yg nih sifat2 malu2 kucing dia la... nk ambik mkann pon kne teman..
lelaki melayu lah katakan smpai nk ambik mknn pon malu... x tau ah..


hurm.... x tertulis la .. kenangan korg...
yg pasti lau x de perpisahan..
kita x kan mengenangkan n hargai yg pergi...
 thanks all....

thanks syahZ n lutfi
coz ziarah kaka baru2 nih...
mula2 umai nmpk syahmi tuh.. siap gosok agi mata...hahhaa
nk buat camne x caye.. n x sgka la.. iyelah
bru 2 weeks n then tetibe muncul..
hahahhaa.....


wallahu'alam

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...