status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Saturday, April 14, 2012

bila esok.... kita

Assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh..... selamat semua.... amin... amin.... ok... esok akan menjelma... masa ni saya sedang menghabiskan kredit hp saya... hehehehe.... esok nk balik then saya nak lepaskan semua disini.... actually banyak benda saya nk kongsi... ngeeee.... macam-macam benda saya cuba dan insyaallah saya akan kuatkan istiqamah ini demi kebaikan saya sendiri... sesiapa yang baca doakan saya teruskan bermujahadah ye... ya allah.. saya rindu sesangat kepada sesiapa yang telah hadir dalam hidup saya... yuhuuuu... jiwang keparat la pulak... maaf ye... ni kan coretan saya... maaf la... sekali sekala...  huhu.... ok-ok... esok adalah hari penting...
esok saya balik asrama .. berpisah dengan ibu ayah dan adik-adik act cam tak pernah berpisah jew....then esok saya berjihad untuk menuntut ilmu then esok esok esok adalah hari special buat sesiapa yang rasa special... 

dah saya tak cite siapa yang special and apa yang special.... nantikan ... lain post saya cite ye ! insyaallah...


sebenarnya nak cite apa yang saya lakukan spnjg cuti ni hinggalah malam ni...
ok....

next post....

wallahu'alam


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...