status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Tuesday, May 29, 2012

i want.....so on



assalam semua... hohohoho...
sekarang sepatutnya study... hehehe.....
dahsyat ke kalau tetapkan 5 jam sehari belajar...?
ye la skrg ni kena bnyk usaha.... masa suntuk.... suntuk ? ye ke?

ye bagi saya sebab...... saya insan perempuan yang ada satu akal....
bukan muslimin yg ada 9 akal.... am i right ? ?  who want to answer me ?

hurmmmmm....... actually..... 5 jam tak capai ah...
mungkin ada la lam 4 jam kut.. hehehe....

2 jam pagi..... 1 jam ptg dan 1 jam malam...... baru ini yg terdaya.....

insyaallah akan tingkatkan lagi..........

doAKan saya...... saya nak menggembirakan ibu dan abah saya...
bukan nak menyedihkan mereka..... fullstop....

loveeesss........ yours

wallahu'alam

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...