status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Saturday, July 7, 2012

some memoies





 

assalam semua.... alhamdulillah... masih allah bagi peluang untuk menyusuri mehnah dan dugaan daripada allah.. tu tanda allah sayang ! ! !  sekadar pantas dab pendek tapi padat.. antara memori sebulan tak balik rumah.... antaranya

majlis ihtifal


sambutan ke -15 SMAKAKA


hari ini... karnival sains dan teknologi

minggu ko-akademik...

minggu ni saya masuk bertanding gurindam dan memasak...

memasak naib johan

gurindam johan

alhamdaallah..
 rezeki ini saya kecapi selama saya menanti 5 tahun..
dan tahun ini tahun terakhir saya di sekolah iaitu smkaka
minggu kawad kaki

 
saya masuk bertanding juga... *see the leg* 
 
hehehe.... memang niat taknak menang sebab trial spm dah dekat
alhamdulillah got 3rd.... allah tahu yang mana lebih terbaik untuk hambanya...
 
sooo... onn nk balik asrama daa...
 
haiyya jihad....
 
assalam....

2 comments:

Nazihah@Jiha said...

Assalamualaikum dik :)

Tahniah2! hebat dik akak ni ^^

bittaufiq wannajah utk SPM ya, akak doakan yg terbaik bt kamu :')

afiqah umairah said...

assalam kembali akak ziha !

syukran ya ukhti....

insyallah

fii aman allah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...