status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Sunday, June 17, 2012

sekejap je.... fighting ! !


assalam..... alhamdulillah.... masih segar menulis disini
masa untuk sekejap saja.....
menolong sahabat saya untuk pertandingan debat bahasa arab...

selamat ye aisyah... hamidah .. husna... hanis....

semoga kalian terus menaikkan bahasa arab ini....

salam lillahitaa'ala....

p/s : terima kasih yang follow saya.. semoga manfaat disini....insyaallah 

wallahu'alam...


1 comment:

Natasha said...

sy pernah msuk prtanding muhawarah ;) seronok berbahase arab ni kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...