status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Monday, June 20, 2011

alhamdulillah =]





salam'alaik semua...
semoga dirahmati selalu...

hurm.. hari ini... just nak bagitau,,,
saya sangat...sangat .... sangat..... syukur.....
alhamdulillah... wasyukurillah......

sebab..... penyakit saya dah OK.....
jadi saya dapatlah melakukan aktiviti seperti biasa...
hari ini la.. baru saya balik asrama....
x leh la cuti lelama sangat sebab saya bukan budak bijak 
yang boleh catch up apa yang cikgu-cikgu saya ajar dengan senang....

wah2.... nanti berhabuk pula la blog ni... xpe2.... sebelum pergi... 
saya akan post satu ilmu yang nak saya kongsi.....

jom baca post saya selepas ni  =]

wallahu'alam...

*p/s: buat sesiapa yang singgah.... tinggal jejak ye ! nanti insyaallah... saya jejak semula...
        pastu komen la dekat shoutmix saya ni........ 
*...... ukhwah fillah abada abadan =]... syukran jazilan

1 comment:

Nazihah@Jiha said...

Alhamdulillah..

berkat kesabaran adik :') sabar balasnya syurga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...