status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Tuesday, June 7, 2011

timbang bloG


assalam...
malam ni umai just post pasal timbangan blog ini...
hurm,... sebab kalau berat sangat nanti lambat nak proceed oleh yang nak
menziarah disini...sebab tadi baca tips nak blog suka diziarah...
antara sebabnya masa nak proses tu lambat atau cepat
thanks blog umar faruq kerana menyediakan kemudahan kepada saya
dan keputusannya...


*tekan photo atas ini untuk dibesarkan

hurm... boleh tahan...
walau apa-apa pun... blog yang banyak memberi manfaat pada saya...
saya tetap akan ikut... walaupun lambat prosesnya.... tetapi kalau untuk yang menziarahi saya,
saya kena bagi layanan yang baik sebab islam menyuruh kita
melayan tetamu dengan BAIK....

wallahu'alam

4 comments:

Syarafi said...

aku nyer 0.59 saat lagi laju..haha

afiqah umairah said...

owoh... nk bnding dgn blog mu... mmg ah ~

Umar Faruq said...

woah.. bgus.. laju tuh.. hehe..

btw, blog anda ni dah okay.. teruskan penulisan ya.. boleh pergi jauh nie.. good luck!

afiqah umairah said...

oh! thanks.. umar faruq..
sebab melawat n kritik =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...