status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Tuesday, June 14, 2011

fuhh.... up to date

Salam 'alaik...
syukur.... result ada jatuh dan naik...
camna saya nk top????

semua ini kesalahan saya sendiri..
hurm....
tabahkan hatiku ya allah

*berperang dgn orang lelaki yang susah dibawa berbincang.....
hei...... sabar je la.....
tabahkanlah wahai kawanku murni wa farahin

wallahu'alam

6 comments:

muz said...

awak berperang dengan siapa?

afiqah umairah said...

muz... xde la... syukur... kje siap jeh walau bnyk halangan....
biasa ah nama f4 student...

muz said...

oh f4 student.... tahun depan spm ar ne... MGBU

afiqah umairah said...

yup !.... what the means MGBU?

muz said...

May God Bless U..

afiqah umairah said...

owwww.... insyaallah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...