status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Sunday, June 5, 2011

kredit ??

assalam....

ape itu kredit???? umai tak faham la ~ maaf sesangat...
ye la umai masih baru dalam blog..... tapi alert ah pasal ni cuma tak tau camna nk kredit tu??
pastu lau tau boleh la nak kredit pun.... insyaallah...

kadang-kadang ada umai terbaca kat laman blog sesiapa la...
kebiasaannya blog yang ajar tutorial or whatever ...
biasanya ayat dia camni : "jangan lupa kredit saya tau !!!!!"


* tekan photo utk besarkan

*pesanan : sesiapa tahu ..... bisa bagitau saya tak??? 
nak belajar juga ilmu baru ni....... sebab ilmu itu luas...

2 comments:

Syarafi said...

kalau x silap credit yg dimaksudkan adlh penghargaan laa...

afiqah umairah said...

ye ke?? ingatkan ape tadi... bdway thanks syarafi....

*sesiapa nk bgtau ke umai... dialu-alukan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...