status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Monday, December 12, 2011

ombak sdg rindu kE ?

Salam'alaik... tadi jejalan kat wall facebook kan...

pastu terjumpa la satu wall post yang membuka mata saya...

memang betul kata tuan yang punya wall post tu... 

dan saya nak post apa yang saya baca...

persembahkan :


* kilk gambar kalau tak nak sakit mata tau :D *

p/s dari dalam post FB ni :

Ramai boleh nagis tengok cerita wayang ni.padahal cerita ini tipu belaka.

tak ramai benci maksiat dalam wayang dan cerita wayang ni.

sedangkan mereka mempermainkan agama.

tak ramai boleh nangis dengar balasan2 yang dahsyat dalam Al-quran, padahal itu perkara 

yang benar.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...