status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Sunday, December 25, 2011

mana kau pergii....

Salam'alaik.... dah stress tahap nak tinggi ni.. rasa nak luah semua sini... mana kau pergi ? ? mana benda tu ? sedih hati ini mengenangkan sekolah dah nak bermula, 2 minggu ku cari tidak ketemu jua... mana kau wahai benda penting.... hadirlah... .camna saya nak jawab dengan sifu nanti ? atau saya lupa taruk kata mana kut ..
tapi hari tu dah packing leklok.. tapii .. camni juga berlaku... u'r careless umairah... waaa... sedih...
no mood today.... my mood go on..... hurm... lama dah sedar benda tu takde tapi saya cari juga..tapi hari ni nekad nak luah kat sini.. jugakk... dahh... tak tahu mana nak cari... mungkin tulis kat sini kurangkan sikit rasa sedih ...* harap ada yang baca post kamu cik umai.... tapi kalau ada baca ..doakan saya tau...benda tu sangat penting untuk saya belajar..* huh.. mengeluh tak baik tapi saya manusia lemah benda tu sangat penting untuk tahun depan sampailah perjuanganku berakhir....rasa nak mengamuk dan marah diri sendiri je... tapi tak guna jugak sebab benda tu tak kan muncul ... sedih..sedih.. tanpa benda tu suah la saya tahun depan... sifu saya pasti marah....


Sedih - sedih Pictures

sedih... lesu... tak semangat...


p/s :
teringat akan tarikh ni 201211
termasuk post ni... > saya <
sangat berkait dengan benda yang hilang tu...
doakan saya jumpa.... insyaallah... kuat maira...

"Allah tidak akan menguji hambanya melainkan kesanggupannya"



2 comments:

mUrni said...

npe nie mera??
ap yg hilang??
sabar,yer...Insya-Allah jmpe lah 6ti..

owner said...

murni...

barang tu hilang... annti nk bgtau sifuu.. caman ?

dah usaha cari tapii... no idea noww....

doakan jumpa ye..insyaallah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...