status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Saturday, December 24, 2011

tetapkan aku padanya...


Salam'alaik...
wah...ayat kepala post cam hape jehh....

tetiba teringat ayat ayahku dalam kereta tadi...

" yang duk belakang tuh tahun depan jaga ah dia... 
jangan obses sangat dengan blog kamu tu... 
kan nyesal x sudah... 
ya allah..... 
mungkin ini rintihan ayahku dengan lemah lembut menegurku..."

sebenarnya.... banyak-banyak subjek antara 11 subjek
saya paling takut ED or as known as engineering drawing.... or 
lukisan kejuteraan
yuppp...memang addmath saya tak pro tapi itu saya boleh cuma M***S..
nah ambik dah ngaku sini.... jangan lah bisakan cik umai oooiii...
sedar-sedarlah sikit nak SPM tu... 
tapi SPM ni penting lagi = sijil padang mahsyar

tadi baca post pasal ED nih...
ingat dulu bagitau kat sini i mean on blog ED ni for a while
tak sampai form5 pon...nah sekarang still love want to learn ED...
hakikatnya sangat susah kalau lambat cacth-up dear....*

nah linknya : > baca tau <

huh..... tetapkan hatiku... jariku....
terbaik tahun depan mera 


kuatkan diri..... dekatkan diri dengan ALLAH..

wallahu'alam

p/s :
mungkin lepas ni jarang up date.... 
selamat tinggal blog.... nanti suatu ketika say datang semula...
doakan saya selamat sepanjang SPM tahun depan .. (^_^")

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...