status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Wednesday, December 14, 2011

hebat tOl....sekolah ni

Salam'alaik..... hurm..... tadi berbosan sangat umai pi la jejalan ke blog senior dulu-dulu....
act bukan dulu sangat pon... baru ex tahun ni x silap ah.... hehehehe..... nah...

kaka hebat worhhhh
.
.
.




jeng.... jeng.... baca la blog ni ye....tekan saya ....

baca lah yang post tuh... ada kat bawah-bawah tu... hehehe

hebat jugak kaka... satu-satunya sekolah asrama penuh =)

p/s :
khas promote sesiapa adik-adik yang lepas UPSR yang nak masuk sekolah smkaka........ insyaallah...awesome


x percaya ke awesome? ?  tanya la sama sesiapa yang pernah belajar disana.... include saya sendiri...
tanya la deme yang hebat ni... tekan saya....:D


2 comments:

syedkhairi said...

hebat kan smkaka? hahaa
insyaAllah suatu hari nanti smkaka akan setanding dgn mana-mana sekolah elit lain, dan leh dpat taraf sekolah berprestasi tinggi! :D

btw, thanks jenguk2.

popular jugak blog aku nih, haha

afiqah umairah said...

aloooo....
nama smkaka.... pakcik makcik kenal dengan nama bestari je...

insyaallah....
smkaka akan bersinar =)..

ok... biasa menjenguk-jenguk kerja kaki blogger...

popular sebab tarbiah smkaka tuu

- - - > (^_^")

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...