status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Friday, December 30, 2011

ingat sekejap =)...


salam'alaik...
jumpa semula dalam post ketiga malam ni...
wah2 umai banyak celoteh kamu...
hehehe..... tengah penuh nak keluar semua...

ni saya teringat kenangan end 2010 yang lalu...

tekan je link mana yg nak..

ni link yang 2010 lau x silap masa tu nak balik asrama dah... 
tekan la biar tahu cerita kang baca entry nik x tau pulak... hehehe..

ish2...saya baru sedar saya start blogging ni tahun lepas 2010 .. hehehe
bulan mac 2010 tuu... heheehe.... x ingat laa..

 ni first entry dulu-dulu.. hehehe
masa tu duk sibuk sal pmr... sweet la form3...

wallahu'alam

p/s : 
nantikan post saya yang end 2011 ... bila la pulak...
insyaallah sebelum balik asrama la...





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...