status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Friday, December 30, 2011

listed...


salam'alaik....
nah lagi post dari saya sebab takkan lepaskan papan kekunci ni lagi....
hehehe.... bukan saya punya lappy tapi abang saya baik kut... so, dia bagi...
thanks abang ! ! hehehe...

sekarang apa yang ada dalam fikiran saya...
this is first 


belajar or learn takkan pernah putus...
many things i want to learn....

NUR AFIQAH UMAIRAH BINTI MOHAMED

pastikan airmata kamu untuk last exam nanti punya keputusan 
TERBAIK MORE THAN TWO YEARS A GO...
IT WILL BE BECAUSE ALL MY FRIENDS TIP TOP AND GEMPAK WOOO.
SEMUA LA YANG FOLLOWER SAYA SPM TAHUN DEPAN PUN TIPTOP JUGAK
SEBAB KITA SEMUA KAN ADA AKAL :D  


ok2.... saya kalau boleh memang idamkan ucapan ini suatu hari nanti :


pastikan dengan thumbsup tau  >_< "


pastu saya nak terbaik dalam ini la wajibnya untuk saya naikkan islam 
saya kena cemerlang ini juga tau :





saya akan cuba ..cuba dan terus cuba...

ok2 semua gambar-gambar tu pembakar semangat saya supaya teruskan sampain akhir nanti ... 
insyaallah jika masih dipanjangkan umur ...

selamat buat semua kengkawan saya yang berjuang for SPM 2012...
ingat tau yang penting dengar cakap cikgu insyaalalh beres...

p/s :
buat yang lepasan spm 2011 pun terbaik jugak ye dalam kerja sambilan ke 
kursus apa-apa ke ? suri rumah ke ? hehehe.... semoga kita kekal kerana ALLAH

insyaallah tautan ukhwah kerana allah akan merasai manisnya berukhwah dengan individu tersebut
kan kita semua LILLAHI TAALA ^_^"

wallahu'alam





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...