status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Monday, December 12, 2011

jom privatekan ! ! !


assalamu'alaikum wahai wardah-wardah sekalian....
hurm.... semoga kita seharum mawar yang sedang mekar semerbak baunya....
wahai muslimahku sekalian... wahai hatiku ...

ayuh kita selidik betul-betul apa yang kita lakukan di laman sesawang sekarang ni
ANA ASIF JIDDAN - - - - > saya mintak maaf sesangat <- - - - 
yela sekarang ramai yang tahu pasal FB ni.... 
memang kita nak eratkan ukhwah dengan rakan-rakan kita yang lama berpisah kan kan kan ? ?  ? 
sebab saya pun begitu tapi kita kena berjaga-jaga...


AWAS > > > > ada yang ambik mudah pasal ini..

dimana malu kita sebagai muslimah?

dimana harga diri kita sebagai muslimah?

dimana martabat kita sebagai muslimah?

ini adalah satu peringatan buat diri ana sendiri dan

 juga para srikandi yang amat disayangi.

utamakan pandangan Allah jangan gusar tentang pandangan manusia.

jangan lupa untuk PRIVATE kan gambar-gambar muslimah kalian~




ye la.... hati manusia siapa tahu kan??
tujuannya hanya satu iaitu supaya nak elak perkara yang negatif ....

wallahu'alam


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...