status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Wednesday, December 21, 2011

pagi semua


hah ? betul x ni? garfield pon kata camtu... hehehe

salam'alaik.....
berpagilah semua selagi ALLAH bagi kita nafas untuk memperbaiki diri...


hah kalain dah subuh belum ? ? hurm.... bersubuhlah kalian untuk melengkapkan solat 5 waktu...
saya sering teringat ayat ni...meh baca dan selami : 
kalau seseorang tu tak solat sewaktu or lebih kurang ada tinggal solat dengan sengaja maka solat dia yang lain macam x cukup sifat je...ye la dah awak pergi tinggal sewaktu rakan-rakan waktu yang lain sedih la kan ?
so jgn tinggal walau sewaktu pun tau....atau macam tak ada keberkatan la jugak sebab tinggal sewaktu... hurm lebih kurang camtu la pentazhkirah tu bagitau saya.... "
wallahu'alam....

waaaaa pagi-pagi nk kena leter oleh saya...
jangan marah bukan leter tapi nasihat untuk diri saya jugak tau....
jap tau tak leter tu hape? that means beleber or nagging hahaha boleh je apa-apa yang kalian faham  

p/s : 
- - - > selamat untuk semua form 3... insyaallah terbaikk 
- - - > especially my adik orhhh...ilex..bnyk2 berdoa la....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...