status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Friday, January 4, 2013

buku ini awesome


Bismillahirahmanirahim
 assalamualaikum.....

mungkin allah memang detikkan hati ini untuk membeli buku tersebut...

alhamdallah...

buku yang memang tepat atas batang hidung ini....


memang berkisar tentang menaikkan bola tampar tapi
macam mana nak menjadikan bersukan itu IBADAH...

mesti memerlukan STRATEGI  !
dan dalam strategi, memerlukan TARBIAH  !

wallahu'alam

p/s : misi ini mesti selesai ! habiskan baca dan parktik !
p/ss : misi projek star dengan sepupu... in progress

2 comments:

erma nazillah said...

akak pun minat karya2 hilal asyraf tp selalunya bc kat majalah jom & langit Ilahi je.pertama kali beli buku beliau,Sebelum Aku Bernikah.dia mmg awesome :)

p/s: singgah sini jg :)

kasih umair said...

@erma nazillah :D

akak ! setakat ni baru baca dua buku hilal asyraf !mmg hebat ! mantOp!
hehe

*sinergi
* terbaru - - > VT

p/s : makasih singgah ^^"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...