status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Friday, February 15, 2013

Segmen Miss Hearty Mencari Bloglist Fresh 2013

p/s : tekan banner.... akan tahu semua syarat-syaratnya.... deadline : 1 MAC 2013 (JUMAAT)
Bismillahirahmanirrahim.... segmen lagi ? ?
mood join ni... saja nak kenal-kenal blog yang meletus letOp tuu
jom meriahkan..
#ade rezeki, alhamdulillah#




warkah kasih :

ssalam'alaik... miss hearty ^_^ asif,tak tahu nama... takpe kan ?  ? sejujurnya ini pertama kali umai singgah blog akak ! !  yang ni best part la sebab first time singgah kan jadi saya akan terjah blog akak ! jangan marah :D..... nak cerita apa ye... ye ! ! saya join segmen akak ! saya follower yg 1033.. mabruk ! ramai follower... ok2.. selamat bertinta ....allah yubarik ya ukhti ! !

tautan kasih umair,
p/s : mabruk = tahniah
allah yubarik  ya ukht = semoga allah berkahi kamu, wahai kakak !








4 comments:

notainsan said...

semoga berjaya ^_^

♥ Miss Hearty ♥ said...

salam perkenalan dari belog Cherita Hearty..tenksss ea sudi join..dah follow kamu.gud luck ! :)

kasih umair said...

@miss Hearty :)

selamat datang :)

makasih singgah dan follow ^_^

kasih umair said...

@notainsan ...

makasih dtg singgah sini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...