status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Saturday, February 9, 2013

awak yang sedang baca mungkin.....



cuaca masa bergolek atas rumput sekolah..
atau lebih tepat, padang sekolah...





moga hubungan yang terjalin antara kita dirahmati..
moga hubungan yang bukan terlarang ini... allah jaga
moga hubungan ini kekal hingga ke syurga...







andai aku terjatuh.. andai aku diuji lalu tersasar...
tariklah aku kembali... jangan biarkan aku kerana aku manusia lemah yang bersujud pada ALLAH sama seperti kalian...







terima kasih sahabat ! ! !
terima kasih juga buat kak-kak senior yang menjalinkan ukhwah dengan umair
termasuklah adik-adik usrah umair dan semua yang mendoakan diri ini..



kalian insan terpilih untuk berkenalan dengan diri ini....

wallahu'alam


p/s : terima kasih juga buat tautan kasih di blogger yang sanggup menerjah ke sini...
allah yubarik ! !  moga kita sama-sama manfaat di sini.... allah kan memerhati gerak geri kita  ? ? ?




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...