status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Thursday, April 25, 2013

segmen simple-simple by mohd zuhri

Alhamdulillah ! Assalamualaikum ya ikhwan wa akhowat !


tekan banner ! meriahkan !
TAMAT ?? 4/5/2013
sedikit taklimat ringkas dari penganjur :

pemenang dipilih berdasarkan random dan top refferal 

Hadiahnya ?? novelx2 (tajuk suami aku ustaz dan sebenarnya saya isteri dia)
(novel x2 lagi boleh pilih  sendiri ) , (topup rm 5x25) , (selendang x2) , (bantal  boleh tulis nama sendiri x2 )

wallahu'alam !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...