status ?


"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu,bukanlah aku yang terbaik dalam kalangan kamu.Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu kerana aku juga pernah melampau batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan.
[ Imam Hassan al Basri ]

Sunday, May 5, 2013

Alhamdulillah, dok sia-sia * tak sia-sia ^____^

  
Bismillahirahmanirahim... Alhamdulillah... Assalamualaikum ! warga bloggers sekalian ... akhirnya ! apa yang di cari jumpa dan memang menjadi, ehhh.. bawa ber-sabar belaka deh, orhh sebenarnya, penaip terengganuianss.... jadi mohon maaf kalau ter-sasul bahasa loghat , kadang-kadang rasa berdosa sebab tak meng-hiraukan insan-insan yang ber-tanya, duhai insan-insan yang cakna akan diri ini, bukan tak ber-syukur tapi diri ini insan biasa yang memerlukan bersendirian untuk ber-tafakur, meng-insafi diri dan ber-muhasabah , mohon maaf jika menyusahkan hati dan jiwa serta otak insan yang cakna akan tuan blog , ana hargai. Alhamdulillah, apa yang dicari ana jumpa dan ana harap, sama-sama kita berusaha ke arah kebaikan selalu tau...

wahhhhhhhhhhhhh.... topik lain pula, sekarang duk heboh dekat laman maya, bangla masuk negara malaysia untuk undi, edeh seminggu sebelum undi dah ter-sebar, tapi kita husnudzon lagi, nak melawat mungkin, *biar dalam kepala dah detect depa nak buat kerja penipuan.. hehehe..* sekarang ambik kauu... bangla-bangla kena cekup dekat pusat-pusat ngundi.. adooo camna tuuu.. haish.,.. terang lagi ber-suluh dah... Allah !

kut-kut mana pun hang lepas tapi Allah tetap nak tunjuk yang ada pihak duk seludup encik-encik bangla tu masuk untuk melawat di pusat-pusat mengundi. mungkin... hehe tok sah nak nipu lagi la... tuan blog pun terkejut tapi nak buat macam mana, kalau dah salah tu tetap salah, kalau betul encik-encik bangla nak undi, balik la negara masing-masing , undi kalian di sana, bukan di malaysia ! orhhh makin hangat PRU 13 ni, moga yang telus amanah menang ! ISLAM ITU TINGGI DAN TIADA YANG LEBIH TINGGI DARINYA !

moga-moga yang benar itu menang ! ini kalilah ! jika Allah takdir tak menang, kita patut ber-syukur sebab dalam musim PRU ni, Allah tunjukkan yang mana salahguna kuasa tu... nampak tak kat situ ,ibrah musim pru ni ? ? ?

cik kiah ke cik mona ke atau cik mana-mana la , bawa ber-tenang, jangan duk kepoh nak meng-iya-kan isu semasa yang tak tahu sohih ke idak... moga selamat belaka ! ! *bahaya dunia television sekarang, kalau berita itu betul takpa la kan? tapi kalau salah ? bawa ke dosa !

haishh... pasal kat mesir tu pun bahaya juga kalau yang dengar dan tengok tv tu percaya 100%. moga semua umat islam dalam lindungan Allah, jujur, berita dari umair's blog ! saranghae ! kalau salah , mohon teguran anda yang membaca post dan ziarah blog ini amat ber-guna ! 
p/s : maafkan hamba yang lemah ini, umair ^___^

2 comments:

MalayScientist said...

hahaha...tetiba saranghae...aishiteru mo!

yup...tv sekarang takleh percaya...bukan apa, terlalu membela kerajaan sampai PR dikutuk-kutuk dengan teruk. Yang
betul kata salah...yang salah kata betul...apa nak jadi kat depa ni..

#inikalilah...

ya Allah, semoga yang benar itu menang

Syafiq Muhammad said...

ASSALAMUALAIKUM , DENGAN SUKACITANYA SINI ADA G.A TERBESAR MEI, HADIAH TOP REFERRAL SEHINGGA RM150.++ . JOM JOM . ADA BANYAK LAGI HADIAH . ANDA DI TAG #120
LINK TAGGING :
http://www.officialsyafiqmuhammad.blogspot.com/2013/05/tagging3.html
link G.A :
http://officialsyafiqmuhammad.blogspot.com/2013/05/1st-biggest-giveaway-by-osm.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...